KNJIGU PRVO PROČITAMO PA JE PRODAJEMO - PRODAJEMO JE DA BI KUPILI DRUGU
ANTIKVARNICA ''STARA KNJIGA'' :::
www.staraknjiga.com
www.staraknjiga.com
Del Hajmz u svom delo „Osnovi sociolingvistike“ govori o etnografiji
komunikacije koja proizilazi iz antropološke lingvistike. Etnografija govora
podrazumeva da neko može da ima znanje gramatike ali ne mora da ima i znanje o govornim obrascima koji postoje u određenoj zajednici. Etnografija komunikacije za kontekst uzima celu zajednicu, istražujući u celini njene komunikativne navike. Smatrada su etnografija i komunikacija, a ne lingvistika i jezik ti koji određuju pojmovni okvir putem koga se procenjuje mesto jezika u kulturi i društvu.
Hajmz smatra da dete razvija obrazce za korišćenje jezika i time ustanovljava svoju sociolingvističku kompetenciju. Tvrdio je da je kulturno i društveno znanje nekog društva bitna odlika uspešne komunikacije.